Среда, 27 мая 2020 г.
  • EUR: 19.41
  • USD: 17.72
  • RUB: 0.25
  • UAH: 0.66
Кишинев: 19/17 ° Завтра: 15/13 °
Politica | Social si cultura | Economie si finante | Sport | Infractiuni | Externe | 
MOLDNEWS TV | 
Galerie video | Galerie foto


Postul de televiziune Accent TV a anulat emisiunea, la care urma să participe Alexandr Roșco

14:01 2018-05-15

Класс!



Postul de televiziune Accent TV, care aparține Președintelui Igor Dodon, a anulat emisiunea, la care urma să participe candidatul de opoziție la funcția de primar al Chișinăului din partea partidului ”Casa noastră-Moldova”, Alexandr Roșco.

Despre aceasta, candidatul la funcția de șef al Capitalei, a scris pe rețelele de socializare.

”Emisiunea, la care urma să particip a fost scoasă din eterul Accent TV. După ce am primit invitație în scris de la Accent TV de a participa la una din emisiuni în perioada electorală, ieri urma să particip la o emisiune a acestui post de televiziune. Cu două ore înainte de emisie, directorul general al postului tv, Vîjga Stanislav, mi-a comunicat că emisiunea nu va fi. Motivul – nu sunt defecțiuni tehnice sau situații de force-major. Pur și simplu juriștii i-au recomandat să nu facă o emisiune cu mine!

Se pare că telespectatorii Accent TV vor viziona o altă doză de produs televizat de proastă calitate despre Ion Ceban și despre ”mega-președintele” Dodon și o nouă sesiune foto cu Putin. Iată o așa cenzură în aplicare. Dar invitația o vom păstra pentru o sesizare la CCA”, a scris Alexandr Roșco.